[英中歌詞翻譯] The Neighbourhood - Everybody's Watching Me (Uh Oh)

The Neighbourhood - Everybody's Watching Me (Uh Oh)
The Neighbourhood – 每個人都在看著我



I told you I would tell you everything you want to know
You want me to tell you now
You pressure me to shout it
Need to hear about it
Think that I would count you out
我說過我會告訴你全部的事
你所想知道的
你想要我現在就告訴你
你逼迫著我,我嚎叫而出
你必須聽見這一切
你以為我會放過你

I let you find it on your own
Then I found myself alone
我讓你靠自己一人去尋找真相
然後我發現自己孤身一人

Uh oh, where can I go?
Everybody's watching me
Uh oh, where can I go?
Everybody's watching me
Ooh ooh, what can I do
If you're not here to tell you?
Uh oh, where can I go?
Everybody's watching me
啊啊、我能去哪呢?
每個人都在看著我
啊啊、我能去哪呢?
每個人都在盯著我瞧
喔喔、我又能做甚麼呢?
若你不在這裡,我要如何告訴你?
啊啊、我能去哪呢?
每個人都在看著我

I go through all the trouble of keeping it within my walls
I try to be as subtle as I can
Assume that nothing needs me, all I've done defeats me
It looks like you were right again
And again
為了將這些藏在我的心牆之中,我歷經各種煩惱
我試著盡我所能地鎮定下來
胡亂暗臆自己不被任何人事物需要,所有我做的一切都造就我的失敗
一切看來,你又再次是對的
然後再一次

The more I want in, the more I want in
The less I know, the less I know
But I'm forgotten, I'm forgotten
I'll be alone, I'll be alone, I'll be alone
With everybody watching me
我越想融入、我越想融入啊
我就知道的越少、我就知道的越少
但我是被遺忘的,我是被遺落的
我將會孤身一人、孤身一人、孤身一人
而每個人都盯著我瞧

Watching me, watching me, me, me
They're watching me, me, me
Watching me, me, me, me
Everybody's watching me
盯著我瞧、盯著我、盯著我、盯著我
他們看著我、看著我、看著我
看著我、看著我、看著我、看著我
他們盯著我瞧、盯著我、盯著我