[英中歌詞翻譯] Bloc Party – Skeleton

Bloc Party – SkeletonBloc Party

Bloc Party – 行屍走肉

All my thoughts are of ice
All my thoughts are of ice
All my bones are so tired
All my bones are so tired
So young and so handsome
So easily led
They told me to wait
I said
我所思所想都只有冰毒
我所思所想都只有冰毒
我全身的骨頭都隱隱作痛
我全身的骨頭都隱隱作痛
如此年輕 又如此俊秀
如此容易就被誘導
他們叫我耐心等待
而我說

It makes a man out of me
You take the fun out of me
這使我成為男子漢
你正奪走我所有的樂趣

And I've been consistent to the fucking dream
And I've paid my dues
Just to get them all back
A simple man with simple desire
而我已經執著這該死的虛夢已久
而我也付了我該付的了
就只是為了再次得到那虛夢
一個思路簡單的人 有著直覺的渴求

What should i have said?
What should i have done?
The horses are here
The damage is done
So just take off your shirt
And just take off your dress
We can go dancing
On a Saturday
我該說什麼?
我該做甚麼?
那些野馬們在奔竄(癮頭)
損害早已造成
所以脫掉你的上衣
也脫下你的裙吧
我們可以去跳舞
在週六

It makes a man out of me
You take the fun out of me
那使我成為男子漢
你正奪走我所有的樂趣

And I've been consistent to the fucking dream
And I've paid my dues
Just to get them all back
A simple man with simple desire
I'm just a skeleton
而我已經執著這該死的虛夢已久
而我也付了我該付的了
就只是為了再次感受那虛夢
一個思路簡單的人 有著直覺的渴求
我只是個行屍走肉

And I've been consistent to the fucking dream
And I've paid my dues
Just to get them all back
A simple man with simple desire
I'm just a skeleton
而我已經執著這該死的虛夢已久
而我也付了我該付的了
就只是為了再次感受那虛夢
一個思路簡單的人 有著直覺的渴求
我只是個行屍走肉


BlocPartyVEVO @Youtube